Kiraz Dünyası: gezi

blog yaşım :)

20 Temmuz 2019 Pazar

Tatil :)

Bu seneki yaz tatilimizi bitirdik ve artık evimize döndük.Biraz yorucu ama çok güzel geçen bir tatilin ardından yine buralardayım.Tatil boyunca malesef bloğuma bişey ekleyemedim.Aslında güzel fotoğraflarım var ama bunları ilerde burdan paylaşacağım.
Kısaca tatilimizden bahsedeyim;
Önce ayvalık a gittik sarımsaklıda denize girip cunda adasında balık yedik...Ayvalıktan bodruma gittik.Değişik bir yer görmek amacı ile burada beş gün kalıp dalyana gittik.Dalyanda iztuzu plajı,kral mezarlarını gördük ve çamur banyosu yaptık.Daha sonra marmarise geçtik burasıda tam bir gizli cennet çok güzel koyları var hisarönü,kumbükü,içmeler gidebildiklerimiz bunlar.Marmarisin içide çok hareketliymiş buradada günlerimizi geçirdik ve bursaya döndük.Şimdi işbaşı yapacağız ve tatil için bir sene daha bekleyeceğiz....

28 Ekim 2007 Pazar

Şelale

Yolumuzu epeyce bir uzatıp kestel den yukarı dağın eteklerine çıktık ve şelale bölgesine ulaştık.Yeni yerler keşfettiğimiz bir pazar oldu.

Kahvaltı sonrası yürüyüş

Temiz havada kısa bir yürüyüş...

Pazar gezmesi

Sabah kahvaltımızı cumalıkızık'ta yaptık.Çoğu evin içinde gözleme ve kahvaltı veriliyor.Bizim gittiğimiz evde bir köşeyi bu şekilde süslemişlerdi.Çok doyurucu ve lezzetli bir kahvaltı oldu...

26 Eylül 2007 Çarşamba

Çınarcık çiçekleri

Bu yaz çınarcıkta geçirdiğimiz bir hafta sonu gittiğimiz balıkçı lokantasında yediğimiz balıklar kadar masamızı süsleyen bu çiçeklerde çok güzeldi.